Posts tonen met het label haken deken. Alle posts tonen
Posts tonen met het label haken deken. Alle posts tonen

zaterdag 24 januari 2015

Lounge set

Weet je nog dat ik toen ik mijn strependeken aan het haken was, af en toe aan een andere deken haakte omdat die strependeken niet zo ergonomisch was?
Nou die is af.....




 En omdat hij zo lekker weg haakte maar gelijk twee hoezen erbij.
 



Een lekkere lounge set zal ik het maar noemen.
 
 
 
 
 
De kussens hebben me wel wat hoofdbrekers bezorgd.
Want ja ik wil ook een randje, en geen knopen,
want dat ligt niet lekker.
 
 
 
 
Het is niet helemaal zoals ik had gehoopt,
maar ze kunnen er mee door.
 
 
 
 
Geweldig mooi en makkelijk steekje.
Ik heb wel gespiekt hoor bij Karin aan de Haak.
Haakt altijd geweldig mooie dingen,
en deelt ook heel veel patronen.
 
 
 
 
 
Hij is weer 1.40 x 1.80 geworden je past er helemaal in.
Zo kun je het randje nog eens goed zien.