dinsdag 21 december 2021

Het jaar afsluiten

Zo hier weer eens een blog berichtje, het is al een poos geleden. 
Het is niet meer dat ik niet meer haak, hier komt een overzichtje van de laatste maanden.
Eerst maar even een spektakelstuk. Ik koop altijd mijn wol bij Garen en meer in Bergen op Zoom, veel keus, goed advies em erg gezellig bij Annemarie. Zij had een verzoek van een andere klant, die zocht iemand die een sprei wilde haken... ik dus.



Wat een reus van een deken, was ook een heel karwei om hem in elkaar te zetten.

Ook haakte ik een tas met restjes op dat waren 3 kleine dekentjes.





Na de restjes, haakte ik nog een heel schattig babydekentje.







En nu heb ik een dassen manie, 
eerst in opdracht en later voor de shop.



En gelukkig heb ik de allerbeste hobby in deze onzekere tijd.
Wees lief voor elkaar en blijf gezond.






1 opmerking:

  1. Absolutely BEAUTIFUL work, CONGRATULATIONS ! Your work gives me so much inspiration and my fingers are itching to crochet again... MERRY CHRISTMAS and a HAPPY NEW YEAR (vol garen :))
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen