donderdag 7 januari 2021

Orla Square


Zo een nieuw jaar dus gelijk maar eens nieuwe kleedjes showen.




Een nieuw soort granny uitgeprobeerd de orla square,
Ik vind hem zo lekker retro.




Lekker een nieuw fris jaar, het vorige maar snel vergeten.
Na de hernia operatie kwam als sint surprise Corona.



Gelukkig had ik net deze grijze plaid voor mijzelf gehaakt.
Daar kon ik lekker onder kruipen.




En deze heb ik al heel veel gehaakt als cadeautje.
Nu ga ik hem eens uit proberen in mijn shopje.
Deze week flink wat wol laten bezorgen door Garen en meer,
superleuke wolwinkel in Bergen op Zoom, dus de komende weken genoeg te haken.




3 opmerkingen:

  1. Jaaaa, ik heb de Orla deken een paar jaar terug voor mijn zoontje gemaakt. In aangepaste vorm, dat wel. Maar leuk hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, LOVE that blanket! thanks so much for sharing on craft schooling sunday!

    BeantwoordenVerwijderen