woensdag 19 augustus 2020

Brandhaard

Nou wat doe je als het bloedheet is, en te warm om te bewegen.
In de schaduw Granny's haken.
 


 
 
Toen ze klaar waren even gewacht tot het wat koeler was om ze aan elkaar te haken.
 
 
 
 
Verder veel tijd om te haken want ik blijf thuis.
De 1e golf bijna geen besmettingen in mijn stadje,
maar nu is Bergen op Zoom een brandhaard geworden.
 
 
 
 
Mijn Ischias gaat niet over, dus volgende week naar de neuroloog.
Checken of het een hernia is.
Nog even doorzetten dus, ben er wel klaar mee.
Gelukkig is haken geen probleem.
 
 
 
 
Ook een hele mooi afleiding, en als ik van de pijn niet kan slapen,
 haak ik vrolijk... dus niet door.
 
 
 

Zo heb ik in no time een nieuwe deken gehaakt voor in mijn shopje.
En dat is maar goed want de vorige deken was in 1 dag weg.
En maar weer op naar de volgende deken, pas goed op jezelf, en wees voorzichtig voor anderen!
 

3 opmerkingen:

  1. en weer zo'n beauty af !! ik hoop dat het gauw wat beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really pretty and the work involved is amazing. I watch our residents in the care home make these and so much work goes into them. Well done.

    BeantwoordenVerwijderen