dinsdag 12 mei 2020

Zigzag

En ik haak maar door verveel me nog lang niet...
 
 

Weer eens wat nieuws uitgeprobeerd, met wat modekleuren.
 
 
 
 
Hotel chique kleuren ….
Als je zo mijn andere foto's ziet dan snap je waarom.
 
 
 
 
Het gratis patroon vind je hier
 
 
 
 
 
Ik heb de strepen wel wat veranderd,
twijfelde nog even of ik er franjes aan zou maken,
maar ik heb het strak gehouden.
 
 
 
 
Dit is de reden dat mijn zig zag wat rustiger van kleur is.
Ik haakte voor mijn vriendin twee fleurige kussens.
 
 
 
Wil je ze ook eens maken?
Haak dan eerst 2 vierkanten zo groot als je kussen.
Ik heb gekozen om dit met vasten te doen.
 
 
 
 
Zoek dan al je patronen met bloemen bij elkaar en ga helemaal los haha.
Dan komt het vervelendste naai al de bloemen,
 bij voorkeur met gekleurd borduurzijde op een vierkant.
Haak als laatste 2 vierkanten aan elkaar met vasten over het kussen.
Heééél veel werk maar een hele blije vriendin.

1 opmerking:

  1. Heerlihk zigzag pateonen verveelt noout. En je kussens heel erg gaaf eentje om te onthouden

    BeantwoordenVerwijderen