donderdag 12 maart 2020

Haakvirus

Zo hier even een berichtje uit het Brabantse land.
Het is even geleden want om elk jaar dezelfde krabbenhaakels  van de Carnaval te laten zien...
dat gaat vast vervelen.





Dus nu eerst iets heel anders dat jullie van me gewend zijn.
Een strependeken.





Met zomerse kleurtjes want daar ben ik al wel een beetje toe.
 
 


Daarnaast haakte ik nog een granny kussen.
Was in opdracht al aan een deken begonnen,
 maar opdrachtgeefster vond een deken in mijn shop toch mooier.
Toen maar een kussen gehaakt van de vierkantjes die al af waren.





Terwijl ik zit te bloggen hoor ik de laatste verontrustende nieuwsberichten over het Corona virus.
En val ik eigenlijk een beetje stil wat hier over te schrijven....
Een dikke hug voor iedereen.

4 opmerkingen:

  1. Er lijkt iets mis te gaan met de foto's, want ik kan ze niet openen. Heb je blog een paar opnieuw bezocht, maar het helpt niets, het blijven witte schermpjes helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor het doorgeven, ik heb de foto's anders bewerkt.
      op mijn laptop en tablet zie ik ze wel maar mijn telefoon ook niet

      Verwijderen
  2. Great to see you on craft schooling Sunday, love the blanket and the pillow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am a sucker for granny square projects - loving your cushion!

    Alexandra
    EyeLoveKnots.com

    BeantwoordenVerwijderen