maandag 14 oktober 2019

Lekker terug

Lekker terug....




Na 2 maanden blog stilte ben ik er weer.




Net voor mijn vakantie vond ik een super leuke nieuwe baan,
en dat kwam mooi uit want het werd tijd voor iets nieuws.





Ik had het dus effe hartstikke druk door de week 2 banen, 
en het weekend trainen voor de Zeeuwse kustmarathon.





Toen gingen we voor het eerst weer met zijn tweetjes op vakantie.
Heerlijk 2 weken naar Toscane en de boys pasten op het huis.




Zoals je ziet haakte ik gewoon vrolijk door,
alleen kwam het er niet van om het met jullie te delen.




Voor mijn oud collega's haakte ik een afscheidshartje,
want die ga ik zeker missen.
Om het op tijd af te hebben kocht ik zelfs wol in Italië.
Lekker met je handen en voeten uitleggen wat je wil hebben.




En nu is de rust teruggekeerd.
De Zeeuwse kustmarathon uitgelopen, dus die kan van mijn bucketlist.
En ingewerkt op mijn op nieuwe stekje,
en weer lekker mijn hobby oppakken.

1 opmerking:

  1. Wat supergaaf die deken met die franjes!
    Knap dat je de marathon loopt.
    Groetjes,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen