dinsdag 2 juli 2019

Zomerdekentje

Ik had hem al af voordat het warm werd.




Een ouderwetse granny deken.
Maar wel lekkere frisse kleurtjes een zomerdekentje.




Vorige week zat ik lekker een weekje in Zeeland.
Heerlijk naar Concert at Sea geweest,
de laatste dag was het erg hot,
maar gelukkig was het ook erg gezellig.





Nu wordt het een tijdje werken voor de echte vakantie begint.
De kids gaan niet meer mee,
dus we gaan weer met zijn tweeën.
Zal rustig en heel erg wennen zijn.




Maar eerst twee maanden thuis,
kan ik eens een flinke voorraad haken voor mijn winkeltje.

Mochten jullie al eerder op vakantie gaan,
veel plezier, mooi weer, en geniet.

5 opmerkingen:

  1. Wow mooi dekentje lekker klaar nu het zo warm is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi en leuk deken. Geniet van jullie vakantie! Grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een weekje Zeeland en ook nog naar een festival: dat klinkt heerlijk. Beter met mooi, warm weer dan met regen.
    De deken is prachtig. Je hebt hem mooi op de foto's gezet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik vind die enkele felle, bijna neon kleuren zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous, great to see you on craft schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen