woensdag 12 december 2018

Favorietjes

Hier een favorietje, 
en voortaan alleen nog maar favorietjes.




Heuh wat bedoel je Chris? 
Nadat ik me helemaal ondersteboven had gehaakt aan krabbenmutsen en allerhande prullaria, 
mijn hele kast had uitgemest voor de winterfair. Nam ik een wijs besluit.




En daar stond ik dan met mijn kraampje.
Reuzegezellig was het wel, en best nog wel een hoop verkocht.
Maar ik houd eigenlijk niet van kleine haakwerkjes.




En omdat ik een grote meid ben, 
haak ik voortaan nog maar klein op bestelling.
En verder alleen nog maar groot!!!




En deze vind ik ook weer erg goed gelukt.




Weer een mooi randje er om.
Dus voortaan alleen nog maar plaids,
en af en toe een kussen.




En mocht ik dit jaar niet meer aan bloggen toekomen.
Fijne feestdagen, en vergeet af en toe niet te haken.



3 opmerkingen:

  1. ja dat is een dapper besluit maar ik doe van alles wat groot klein maakt niet uit. Deze deken is ook weer heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk fijn dat het op winterfair gezellig was en dat je goed hebt verkocht. Maar het is goed om naar jouw eigen gevoel te luisteren en te besluiten alleen dingen te haken waar je zelf blij van wordt.

    Groetjes en fijne feestdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk gewoon doen waar je zin in hebt. En dekens haken is zo heerlijk ontspannend. Gewoon zonder na te denken lekker doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen