vrijdag 24 augustus 2018

Sientje

Hallo hier zijn we weer.
Wat een geweldige zomer, gelukkig waren we al  lekker opgewarmd voor we op vakantie naar Cyprus gingen.
Een heerlijke gezellige luiervakantie wellicht de laatste keer samen, de jongens gaan hun eigen plan trekken.

 
Ik heb met de hete temperaturen nog best wel wat gehaakt.
 



Eindelijk een lang liggend project afgehaakt.
Een tafelloper gemaakt met katoen van tante Sientje.
Helaas is zij veel te jong overleden, de lieve vrouw van mijn Peetoom.
Zij hield van bloemen dus het moest wel een bloempatroon worden, maar was een flink werkje met de dunne katoen.
Dus af en toe even aan de kant maar nu helemaal af.


 
 
Ik werk in een grote kledingzaak, en daar is het altijd een komen en gaan van
collega's. En als ze gaan dan vind ik het altijd leuk een presentje te haken.
 
 
 
 
Nu ging deze weg en in een nieuw huisje en dan ook nog eens trouwen.
Dus een wat een groter cadeautje.
 
 
 

Een hele simpele plaid, filethaaksteek, een randje en franjes.
Ze was er erg blij mee.


 
 
 
In de lente en zomermaanden heb ik mijn shopje lekker volgehaakt,
dus mocht je nu het weer omslaat zin hebben in wollige spulletjes.
Kijk even in mijn shopje ze zijn allen uniek, en met veel plezier gehaakt.
 
Ik ben nog met een hele mooie bezig,
bijna klaar en het is weer heerlijk haakweer.
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Prachtig cadeau, die mooie plaid! Die franjes maken hem helemaal af.
    En wat een mooie herinnering aan je tante ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaid, maar die tafelloper is echt prachtig, leuk dat je zo aan je tante denkt.
    Fijn weekend.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige plaid! De ontvanger boft maar.
    De tafelloper is bijzonder met het verhaal erbij. Een mooie herinnering.
    Haak ze verder!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig om even weer wat bij je te lezen. Ik vind de plaid die je haakte prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen