donderdag 5 januari 2017

Vinger Fitness



En omdat ik zo veel tijd had, ben ik eens een uitdaging aangegaan. 





Ik ben helemaal weg van de sjaals van Sophie Digard.
Hele mooie fijne patronen, mooie wol en nog mooiere prijzen.
Dus ik dacht laat ik eens een look a like haken.





Nog niet zo fijn als Sophie, maar wel 440 rondjes.
Dat schiet niet echt op.
Er zijn zo veel Sophie sjaals, die heeft ze nooit alleen gehaakt, haha.





Maar na al dat gepriegel ben ik er best trots op.
Zit er nog te denken wel kant ik het mooist vind.
En als ik ooit nog eens zeeën van tijd heb,
of heel veel zin dan haak ik er nog een.

8 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een gepriegel, daar mag je zeker trots op zijn! Ik hoop dat je er nog eens eentje gaat maken maar niet omdat je zeeën van tijd hebt omdat je noodgewongen op de bank moet zitten zoals nu. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt geweldig. Wat een kunststuk!
    Ik denk dat ik de bolle kant (?onderste foto) het mooiste vind.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Al die kleurtjes samen, die bolletjes, echt mooi!
    Ik wens je nog zeeën van tijd, dan zien we nog meer van dit moois :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sjaal, leuk al die rondjes en kleuren, fijn dat je er zoveel tijd voor had.
    Ik heb eens gekeken naar de sjaals van Sophie, ze zijn dan ook erg mooi maar ook erg duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sophie werkt met een heel team , he, dat zou ik ook wel willen, gewoon commanderen en anderen doen haken voor mij.

    Mijn vriendin Jacqueline heeft een Digard plaid gehaakt, ze staat op mijn Instagram account @dachshundie
    Ik was net van plan om ze ook te showen in een blogpost (komt er zo dadelijk aan)

    Jouw sjaal is super!über Digard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Poeh dat is me wel een werkje hoor. Maar het resutaat is wel heel erg mooi.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk en wat supermooi! Je sjaal staat in de spotlight bij Link Your Stuff vandaag. :-) Een fijne zaterdag gewenst! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen