donderdag 31 maart 2016

Kleedje op pimpen

Kleedjes op pimpen...
Mijn winkeltje raakt steeds voller, en ik heb met mezelf de afspraak niet meer dan 5 grote dekens op voorraad.
En ik heb nog zo veel ideeën voor nieuwe kleden...maar eerst moet er een paar weg.
Nu dacht ik zal ik ze eens wat opleuken met een wat hipper randje.



Een randje met pompons.




En zo was de deken voor de make over.




Weet niet of jullie wel eens pompons gemaakt hebben.
Ik ben er nu achter, dat het prima gaat als je er veel maakt.
Eindelijk heb ik het nu onder de knie.




Jammer dat ik net niet uit kwam met de kleuren.
Maar zo opgelost...3 op een hoek
De rand heb ik naar binnen op laten krullen,
door een rij vasten aan de verkeerde kant te haken.
Zijn gelijk de draadjes van pompons instoppen weg.





Ben benieuwd of mijn kleedje, een nieuwe eigenaar gaat vinden.



1 opmerking:

  1. Dat is wel superorigineel en vrolijk geworden! Past wel bij een nieuw seizoen zo.
    Pompons maken is leuk, maar ik vind het toch een heel werkje hoor, maar misschien heb jij een andere techniek?
    In elk geval, knap gedaan, en die zal snel verkocht zijn!
    Fijn weekend alvast,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen