zaterdag 11 april 2015

Bohemian poncho

Op Pinterest kom ik heel vaak schitterende poncho's, omslagdoeken tegen in Bohemian, Ibiza,
Hippie de Pippie stijl tegen van Bo-M. Kijk maar eens op het blog van deze dame uit Brazilië,
http://bo-m.blogspot.com.br/.
Zo eentje stond hoog op mijn verlanglijstje, alleen geen patronen op dit blog maar wel heel veel inspiratie.
En zo kwam ik uit bij deze poncho.

 
 
Het patroon vond ik bij garnstudio,
ik heb hem alleen met andere kleuren gehaakt.
 
 
 
 
Wel een doorbijtertje dit patroon.
Niet lekker onderuitgezakt op de bank, nee opletten en tellen.
 
 
 
Het zijn vier grote vierkanten,
die je aan elkaar haakt.
Daarna haak je de hals en de onderkant.
 
 
 
En als het laatst maak je de franjes er aan.
Weer eens wat anders als een dekentje haken.
 


7 opmerkingen: