donderdag 20 november 2014

Druk haakweekje en een uitdaging

Een druk haakweekje dat kun je wel stellen.
Eerst ging ik fanatiek met de restjes van de stoere plaid aan de gang.
Ik heb er een stoere babydeken van gehaakt.



De restjes wol zijn nu echt bijna op.
Het dekentje is 90 x 70 cm.
 
 
 
Terwijl ik druk bezig was kreeg ik de vraag of ik 2 over de top kussens kon leveren, en
het pompom dekentje. Hartstikke leuk alleen kwam ik 1 kussenhoesje tekort.
 
 
Flink haken dus, en het pakketje op de post.
Ik heb nog genoeg cadeautjes in mijn shop hoor!!
 
En dan de uitdaging.
Ik heb tot zondag de tijd voor het volgende.
 
 
Een zwarte poes, die ik met een wijntje teveel beloofd heb te haken als verjaardagscadeautje.
En nu is het jongetje zondag jarig, en hij rekent op een poes. Oepsie helemaal vergeten.
Ik heb hem al eens eerder gehaakt voor mijn zoon.
Heb zelfs het patroon in het Nederlands uitgeschreven omdat het zo'n crime was.
Dus hoppa even doorzetten...en deze dagen nog veel andere zaken te doen.
Hoop voor dat ik het red.
 

3 opmerkingen: