woensdag 27 augustus 2014

Babydekentje

Even een kort blogberichtje over een klein projectje, altijd fijn na een grote plaid.
Een babydekentje, gewoon heel simpel maar daarom vaak heel mooi.

 
Ik heb ook een iets te grote voorraad babywol staan,
dus voorlopig heel veel kleine projectjes.
 

Ja zo heb je ook maar 46 squares nodig, gaat een stuk sneller.
 
 
 Heerlijk zo kan je al na 3 dagen, de deken in elkaar gaan zetten.
 
 
Wederom een poging gedaan om hem op te hangen, grmbl.
Valt niet altijd mee mooie foto's te maken.
Heeft iemand daar eens een goed idee voor.
Bijvoorbeeld een witte achtergrond maken...
 
 
 
Zo toch maar even in een stoel gelegd, en hij is af, 90 x 70 cm is hij.
Ik haakte op verzoek nog wat cadeautjes, maar die kan ik nog
niet laten zien want die zijn nog niet gegeven.
 
Tot snel....
 
 

9 opmerkingen:

  1. Great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi met dat grijs! ik zou zeggen, fotograferen op locatie in wieg (met baby?) Ik gebruikte eens een pop en een krat (http://estreachikitu.blogspot.nl/2013/04/wollen-deken-voor-dhaila.html).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi babydekentje. Op de stoel komt het dekentje mooi over. Goed idee om hem daar overheen te draperen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze deken is erg leuk! Ik hou van de combinatie met grijs!
    Gefeliciteerd! een mooie dag verder! Kussen uit Catalonië!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige deken - heerlijke kleuren, mooi "ingelijst" door het grijs! Super geworden! Marianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your choice of background color, fantastic! Craft Schooling Sunday is back after a one month vacation, and hope to see you there with all your recent projects!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijk dekentje, mooi ook met dat grijs!

    BeantwoordenVerwijderen