maandag 28 oktober 2013

xxl op herhaling en arghhh social media

 
 
En waar een buikgriep, en een dagje stormachtig weer al niet goed voor is.
Mijn XXL plaid op bestelling is in een recordtempo af.
 
 


Morgen maar eens mooi inpakken, en dan kan hij weg.


 
 
En natuurlijk net bewolking, toen ik foto's wilde maken.
 


Nog een close upje dan.

 
Op een bruine stoel is hij ook kek.


Altijd weer een leuke puzzel.


Hoewel het had meer iets van Twister.



En dan mijn social media avonturen. Nou de Facebookpagina is gelukt. En ik had werkelijk schitterende icoontjes gedownload, maar ja ik krijg ze er met geen mogelijkheid op mijn blog. Dat Pinterest logo had ik er echt in een wip op staan, maar ik wil nu alles en mooi.  Dus nog tips?
Ben echt vele malen beter in haken ....maar ooit. En mocht je heel nieuwsgierig zijn naar mijn kunstjes op Facebook....www.facebook.com/chrisindehaak

14 opmerkingen:

  1. Geen tips om het om je blog te zetten, hier lukt het ook niet.
    Wat is de deken weer prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat is hij mooooooiiiii! Knap gedaan hoor.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. the colours pop out so well with this grey background!!!!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kleed, super mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou mooi weer geworden chris!
    waar een buikgriep al niet goed voor is (hopelijk knap je snel op)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook altijd ruzie met mijn blog en alles wat er bij hoort, ga liever haken. Je plaid is mooi, jammer dat ´ie weg moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooohh.....wat mooi en wat een werk! Chapeau!

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi geworden. Een plaatje van facebook met een linkje is misschien een oplossing.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vet vet gaaf zeg ♥ liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wow Chris,
    Wat ben je toch weer druk in de weer geweest, het resultaat mag er zijn, wat een leuke pietjes, en een geweldig kleed.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous, thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen