maandag 20 augustus 2012

Flower Power Give Away

Het gaat ineens zo snel, ik heb al bijna 100 lieve volgers, en 15.000 bezoekers op mijn blog.
Daarom ben ik eens gaan nadenken over een give-away.
Niet zo moeilijk?!? wat is mijn meest gelezen bericht: Flower Power.

Dus is hier is mijn give away, een Flower Power kussenhoes.



Wil je kans maken wordt dan volger, en geef een reactie waarom je deze Flower Power kussenhoes graag zou willen winnen. Meedoen kan tot 31-8 a.s. Op 1 september maak ik bekend wie er heeft gewonnen.

It's time for the give away, a Flower Power cushion cover. Do you want this? Then become a follower of my blog, and leave a comment telling me why you want to win.
You can leave a reply until the 31th of August. On the 1st of September i'll anounce who won the Flower Power cushion cover.

Grtz,
Chris

22 opmerkingen:

  1. Wow zo veel volgers en bezoekers, nou ik heb nog even te gaan voor ik zo ver ben, maar ik ben ook nog niet zo lang op Blog. Maar ik ben al weer een tijdje jou volger.
    En deze kussen hoes vind ik super geweldig en ik houd erg van de jaren 60/70 en de spulletjes en muziek uit die tijd, Dus deze kussen hoes zou mij reuze blij maken (een leuk verjaardagscadeautje voor mij zelf)

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wawwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!
    omdat dat gewoon een supermegacoolmooi kussen is tiens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your pillow is very beautiful, energetic colors and has a very positive and happy! I want to have it very, very much! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk give away.... ik pas! (haha netalsof ik win) puur omdat ik net alle kleur uit mijn huis heb gehaald. en winnen om wegtegeven is niet mijn ding. dus succes ermee! groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je verdient iedere volger en bezoeker meis.
    Je hebt een schitterend en inspirerend blog!

    Wat een heerlijk vrolijk kussen!
    Waarom ik hem wel zou willen?
    Op welke bank of stoel zou die nou niet geweldig staan!
    En misschien raar maar iets dat ik niet zelf gemaakt heb vind ik toch ook wel heel leuk. Mijn eigen werk "ken" ik wel hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volger ben ik al een tijdje van je. Maar meedoen met je give away doe ik heel graag. Wat zou je mijn dochter blij maken met dit kussen. Ze krijgt binnenkort een nieuwe tienerkamer met allemaal kleurtjes, waaronder gehaakte kussens. Deze zou wel blikvanger worden!
    Ik lees je blog heel graag dus tot een volgende keer.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja waarom zou juist ik deze give away moeten krijgen?

    Gewoon omdat ik ik ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een super give away.

    De reden dat ik hem wil winnen is dat ik hem met heel veel liefde ga behandelen en dat ie een heel mooi plekje krijgt in de woonkamer zodat iedereen die binnen komt jaloers wordt. Is dat geen goede reden!!!!!!!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgen doe ik je al een tijdje en ja waarom ik dit kussen wel zou willen winnen?!??!?Hij is prachtig met al die kleuren en het lijkt me heerlijk deze als extra steuntje te hebben als ik op de bank zit/lig te lezen bovendien word je al vrolijk alleen al als je er naar kijkt met deze kleurenexplosie van bloemen er op!;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chris
    Ik volg je al een hele tijd,nadat ik je blogadres heb gekregen op de cursus bij Tanja ( fysio)
    Weet eigenlijk niet zo goeddoe ikeen bericht moerplaatjes dus probeer het nog maar een keer
    Je bent in ieder geval geweldig wat een productie
    En ontzettend mooi en leuk beter zelf weer aan begonnen aan haken door jou haha
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Conny,
      Wat leuk om zo weer van je te horen, en nog leuker dat je ook aan het haken bent geslagen.
      Ga je nu ook bloggen?? Is harstikke leuk.
      Groetjes,
      Chris

      Verwijderen
  11. Volgens mij is het gelukt vraag niet hoe haha en wat een taalfouten komt door het automatisch typen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Chris,

    My goodness! The flowers and bright colors on that cushion just make me happy! They are so beautiful! I am a brand new follower and I hope, hope, hope I win. Thank you for a wonderful give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig!!! Ik volg jouw blog sinds jij je aanmeldde op mijn blog. Jij was de eerste!!!!!
    Ik maak graag kans op deze give-away.
    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello,
    I'm a new follower also.
    This flower power cushion cover is gorgeous. I love the different motifs and the vibrant colours.
    Why would I love to win it? Because I am not experienced enough at crochet to make anything even half as lovely for myself.
    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super! ik ben jouw volger n°100! Volgens mij ga ik hier nog plezier beleven bij het ontdekken van jouw blogverhalen en -foto's! Het kussen met de bloemetjes is alvast supermooi! Ik doe dus heel graag mee aan je give-away...
    en nu ga ik even verder rondsnuisteren bij jou...
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kussen is werkelijk prachtig! De kleuren zijn schitterend en hij zou perfect passen in mijn zetel :)
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  17. helaba! ik ben al volger en ik ga niet meedoen met de giveaway, maar ik vind het wel een prachtig kussen en weet je wat! ik maak er gewoon zelf zo één! heel plezant precies: bloemen maken en andere vormen in vrolijke kleuren! goeien tip
    merciekes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartstikke mooie tas! Ik ben zelf nog niet zo lang aan het haken, maar kan alleen al uren op het internet zoeken naar leuke patroontjes. Mijn dochtertjes beginnen ondertussen ook verzoekjes door te geven, (aapje Lily, een mooie sjaal, een fleurig kussen, bloemenspeldjes etc). Ik haak alleen nog niet zo snel, dus ze moeten wel geduld hebben!

    Veel succes met je blog, leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Das ist ja mal ein tolles Kissen. Mal was ganz anderes, gefällt mir super gut.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen