vrijdag 10 augustus 2012

Een plaid wie weet!

Zo wat een blog week heb ik achter de rug, nog nooit zoveel bezoekers gehad, en een hoop nieuwe volgers erbij. Met dank aan Jeanette van de blog http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl, die mijn plaid op haar blog in het zonnetje zette. En zoveel leuke reacties, bedankt allemaal!!

Vorige week had ik het al over die te gekke tas die op www.freubelweb.nl stond, en ja hoor ik ben gezwicht. Dus een nieuwe plaid met meer dan 300 vierkantjes. Daar ben ik wel even zoet mee.



Deze kleurtjes gaan het worden.


En wordt dit de volgorde? en zal ik een kraaltje in het midden doen?
Eerst maar eens beginnen, dan zien we wel verder.




Zo nog even een uiltje gehaakt, altijd een leuk cadeautje.
En nu snel weer vierkantjes haken.

3 opmerkingen:

  1. Love these squares!!! And more so, the owl! Love owlies. Great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er is zo 'een kuntwerkt: concentrische cirkels van kandinsky dat mij hier heel erg aan doet denken!diene had er wel maar een stuk of 12, geschilderd, de luilak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Leuk Patroontje van de vierkantjes! :)

    Het uiltje is ook Lief....
    Dit patroon ligt er ook nog op mij te wachten :)

    Ik vind het in één kleur ook wel mooi ...

    Groetjes van ivonne

    BeantwoordenVerwijderen