zaterdag 14 juli 2012

Toertjes haken in France











Ik ben heerlijk op vakantie geweest naar Frankrijk.

Naar het plaatsje Lacanau, aan de kust bij Bordeaux.

We hadden heerlijk weer, lekker warm maar ook niet te... zodat ik ook lekker kon haken.










Ik ben pas weer begonnen aan een deken, met Afrikaanse bloemen deze keer. Ik had er al een aantal af, voordat ik op vakantie vertrok. Bij het pakken van de vakantiespullen, mijn toertasje volgepropt met wol...en op naar Lacanau.





Tussen, het zonnen aan het strand en zwembad, en het vakantievieren haakte ik er op los.
Alles wat af was, ging in het kastje van de caravan.


Ja zo haakte ik heel wat toertjes in Frankrijk!!


12 opmerkingen:

  1. Lekker, vakantie in Frankrijk. Jij hebt tenminste al van een zonnetje kunnen genieten.
    Wat een leuke bloementjes. Volgens mij ben je er nog wel even zoet mee.

    Groetjes, Monique
    P.S. Laat me maar weten of ze nog die Jessica wol in de Wibra hebben. Ik woon in Roosendaal, dan kom ik wel eens naar naar jouw Wibra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique,

      Geen Jessica maar Saskia? zag nog wel beige artno 2078-006, geen bruin.

      Groetjes,
      Chris

      Verwijderen
  2. Wat super zo'n lekkere vakantie in Frankrijk. en dan lekker zoveel haken, super. Wat zijn je bloemetjes ook mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat een vrolijke deken worden! :D

    Groetjes Franca
    www.craftingcrochet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie bloemen!
    En ach Lacanau, daar gingen we vroeger altijd heen.
    Met zijn vijven in de mini, karretje erachter met de tent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloemen, ik vind de kleuren ook echt helemaal geweldig! groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij hebt hard doorgewerkt tijdens je vakantie, je zo bijna zeggen dat je slecht weer hebt gehad. Gelukkig is dat niet zo, dat heb je mooi in Nederland gelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben eigenlijk wel superbenieuwd hoe jij van de afrikaanse bloem een vierkantje haakte. Ben er helemaal weg van!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Talitha,

      Ik heb dit patroontje gehaald van een leuke blog. Alleen toer 5 heb ik anders gehaakt, ik heb de draad doorgehaald tot de 2e toer. Je vindt het patroontje op www.zeelandnet.nl/weblog/data/brei/index.php?pagina=3&offset=200. Even doorscrollen tot Afrikaans bloemetje maar dan anders.
      Succes!!
      Grtz,
      Chris

      Verwijderen
    2. Hoi Chris

      Ontzettend bedankt dat je dit met me wilde delen!
      groetjes Talitha

      Verwijderen
  8. hermoso blog, y la manta te quedo sensacional, felicidades... te invito a visitar mi blog... un abrazo
    http://haberhabermagdis.blogspot.mx/

    BeantwoordenVerwijderen