woensdag 30 mei 2012

Go Bella Go!!

Ja en daar zit je dan in je mannenhuishouden...allemaal fanatiek voor het EK en Oranje.
Dan ga je natuurlijk mee in de voetbalgekte.


En soms kom je op de gekste ideeën, noem het maar hilarisch haken. En als één van je vriendinnen een klein hondje heeft, is een jasje zo gemaakt.


Met als voorbeeld haar kerstuotfit, en met wat applicaties en een bijpassend strikje, is het een sportieve outfit geworden.


Nu zal Nederland het EK toch wel winnen, met zo'n trouwe mascotte.


Voor mijn shop, haakte ik nog een vlaggenlijn van granny-driehoekjes.


Ik ben er helemaal klaar voor KAMPIOENEN, OLÉ, OLÉ!!!!!

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig wordt het kouder weer... heel leuk! hihi, maar wel een beetje gek. groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een schatje, laat het maar niet te warm zijn voor hem

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het staat wel super leuk. Ik zie onze Cocker er nog niet mee lopen hoor.

    Groetjes margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief!!!! erg leuk gemaakt!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een pup een boomertje heb je hier meschien een patroontje van bedankt alvast grt jans

    BeantwoordenVerwijderen