woensdag 9 januari 2019

Surprise

Lieve volgers en lezers ook voor dit jaar weer een mooi haakjaar gewenst!


Ik gaf mezelf een vette surprise voor de Sint,
55 bollen Stylecraft had ik effe zin in.




En ik ben er gelijk maar eens, helemaal mee los gegaan.





Eerst een strependeken waar alle kleurtjes precies in zitten.
Wat haakt dat Stylecraft lekker zeg.




Het patroon van deze deken vind je bij Lucy van Attic24

Het lijkt makkelijk het streepje maar je moet wel goed tellen.
Volgens mijn hubbie heb ik hem 3 keer gehaakt haha.




Toen haakte ik nog een soort van Boho confetti deken, 
 met kleuren die ik gewoon heel mooi vind.




Ik heb wat afgehaakt rond de kerstdagen en ook gegeten.
Dus mijn goede voornemen is meer bewegen,
minder eten gaat toch niet lukken.
Ben het nieuwe jaar goed begonnen,
door me in te schrijven voor de Zeeuwse Kustmarathon.




Dus dat wordt niet alleen feesten in Zeeland met Concert at Sea, 
maar ook afzien in oktober met een heuse wandelmarathon.



En met de confettideken draai ik al weer een klein beetje warm voor de vastenavend,
die hier over een maandje weer begint. Dat wordt dit jaar te voet naar de stad om te feesten.

8 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heel wat in petto! En zo te zien heel wat gehaakt. Mooie dekens trouwens!


    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou en je familie de beste wensen, je hebt in ieder geval al een goed voornemen ;)
    Wat een mooie dekens, heb je een turbo of zo ;)
    Ik haak mijn deken ook met Style craft, haakt inderdaad heerlijk, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook de beste wensen. Je bent al goed begonnen! Wat een kleuren! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog de beste wensen!
    55 Bollen Stylecraft.... Da’s toch de Haakhemel!?
    Prachtige dekens, vooral de comfettideken vind ik erg mooi. En wat ga je snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful! craft schooling sunday is back, hope to see you there!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love these, so cozy! thanks for sharing on craft schooling Sunday, great to reconnect in 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks you for the love I'm happy to share it on craft schooling Sunday!

      Verwijderen