donderdag 5 juli 2018

Hot stuff

Zo na een drukke periode , einde schooljaar oudste zoon diploma in the pocket, jongste over.
Een bruiloftsweekend  in Frankrijk, een fantastisch weekend Concert at sea, jaja zwaar leven. Nu eindelijk weer eens tijd om te bloggen.




Ondertussen veel gehaakt, ben mijn oude voorraad wol aan het opmaken.
Iemand tips voor nieuwe wol? 
In veel kleurtjes verkrijgbaar en niet te duur.




Ik haakte deze plaid in de moss stitch,
je kunt niet altijd granny's haken.




En mijn shopje zit overvol.
Als elke zomer, benen bloot handel dood.




Hier mijn plaid, met mijn oude sidetable,
pootjes er af en likje verf er over.
Ik voel een nieuwe hobby opkomen.





Van deze vrolijke sunburst haakte ik een babydekentje.




Vind het zelf een schatje.




Hier nog een close upje.




Nu weer verder met  een cadeautje, wat ik voorlopig niet kan showen.
Ook nog vakantie vieren dus voorlopig blijf ik in blogland even weg.
Wel zal ik regelmatig wat posten op instagram.

Tot ziens geniet van deze heerlijke zomer, en fijne vakantie allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Ah mooi en weer een mooie deken,
    Ik haak graag met katia planet is gewoon acryl garen
    en kan je combineren met zeeman en wibra blijft hetwat lager in de kosten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heerlijk om restjes te ruimen en dan ook nog iets moois te maken.
    Wat een gaaf bankje heb je zo. Ook dat is leuk om meubeltjes te restylen.
    En de sunburst doet zijn naam eer aan. Ik ben ook een deken aan het maken met dit patroon en ook van resten.
    Style craft special DK is ook fijn en kan goed gecombineert worden met garen van Zeeman of Wibra.
    Geniet van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie! Ik ga ook maar eens zo'n deken haken van restjes denk ik. Mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chris
    Mag ik je hulp inschakelen.
    Ik nen aan de arne en carlos primuladeken bezig maar wil nu aan de vierde toer beginnen maar moet die averechts?
    Ik snap er niets van.En de link van Wieke v Keulen doet het niet meer.
    Help!!
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen