vrijdag 31 juli 2020

Staycation

Wat een hete dag, weer om een blogberichtje in de schaduw te schrijven.
Ik heb de laatste maanden niet zo veel gehaakt omdat ik last van Ischias heb.
Gelukkig gaat het langzaam wat beter dus van de week deze leukerd maar eens afgehaakt.



 
 
Toen ik deze bloem voor de eerste keer zag was ik er helemaal weg van.
Dus ik heb het patroon gekocht bij Atty's love for crochet.
Dit is haar blogpagina  https://atty-s.com/, het patroon verkoopt ze op Etsy.
Een duidelijk patroon dus de prijs waard.
 
 
 
 
Ik heb ze op mijn manier aan elkaar gehaakt,
met vasten aan de binnenkant.
En heb er een rand omgehaakt.
 
 
 
 
We zijn nu met onze Staycation bezig,
want de reis naar Marrakech en New York,
gingen het dit jaar niet worden.
Vorige week zijn we naar de stad Groningen en Leeuwarden geweest,
 toch ook erg leuk en van ons uit best ver rijden haha.
 
 

Deze week fietsen we wat in de omgeving, 
  en hangen we de Brabantse Bourgondiërs uit.
Lang leve de Corona kilo's.

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige deken en wat een mooi patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend en pijnlijk dat je ischias hebt. Fijn dat het weer aan het verbeteren is. De deken is prachtig met al die vrolijke kleuren. Mooi gemaakt.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig patroon het aan elkaarhaken heb je daar nog een slimme snelle manier voor ik heb ook hexagonnen klaar liggen maar ze moeten nog aan elkaar mega klus. En ik denk dat er ook veel kleine lijntjes zijn om aan elkaar te maken.
    Beterschap ischias is echt vervelend

    BeantwoordenVerwijderen