dinsdag 23 juni 2020

Andersom

Precies andersom als mijn vorige blogbericht.
 
 
 
 
Heel veel reacties op mijn bloemenkussens,
dus gelijk een opdracht voor 2 nieuwe.
 
 
 
 
Deze 2 vrolijkerds liggen al weer op een balkon te shinen.
 
 
 
 
Ook mijn retrodekentje werd goed ontvangen.
 
 
 
 
Dus ik haakte er 1 waar alle kleuren van een babykamertje in terug kwamen.
 
 
 
 
Snel nog een klein bijpassend hartje erbij gehaakt om op het pakje te plakken.
 
 
 
 
En toen weer lekker terug granny's haken.
Lekker in zomerse kleuren.
 
 


Een rechthoekige deken heb ik gemaakt door eerst kleine granny's te haken.
En daar rond de granny strepen gehaakt.
 




En de kleine granny's komen weer in de rand terug.
 
 


Past precies op een 1 persoonsbed.
 
Geniet nog lekker van het mooie weer wat er aan komt.
Zo is thuis blijven geen straf.

2 opmerkingen: