maandag 16 december 2019

klaar met breien

Klaar ben ik er mee helemaal, klaar ermee.
Dat breien dat ging wel, maar toen moest het vest in elkaar.
En het ziet er niet uit het ligt in een la, volgend jaar haal ik hem er uit.
Dan ga ik het nog ik een keer proberen dus zolang blijft het geheim.




Ik was er klaar mee, snel een nieuwe granny deken gehaakt.




Lekker een winterse versie met dikke wol.





En warempel het was vanochtend nog even droog,
dus snel buiten wat foto's gemaakt.




Ook prulde ik dit leuke mutsje in elkaar.
Is voor mijn collega die wordt oma, en haar dochter is een enorme koala fan.

Zo nu ga ik het naar het nieuwe jaar,
verheug me nu al op het in elkaar zetten van mijn gebreide vest.
Ben al wel aan nieuw haakprojectje begonnen.

Fijne dagen allemaal en een gezond 2020.

2 opmerkingen:

  1. ha ha ik snap het het in elkaar zetten is haast meer werk dan het breien ik moet ook nog aan de bak, mooie deken weer en leuk hoe je hem in elkaar gezet hebt,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n granny deken. Ik wil in 2020 ook aan zo'n deken beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen