woensdag 3 april 2019

Lekker retro

Zo hier zit een heel sterk meisje.





Een spierballen dat je krijgt van zo'n grote deken haken niet normaal.
Heb echt een haakpauze ingelast.



Het is een flinkerd geworden 2.10 x 2.10 meter.
Past mooi over een klein 2 persoonsbed.




Een geel randje eraan, ik vind hem zelf super retro.




Had nog wat wol over daar heb ik nog 2 kussenhoezen van gehaakt.




Is een hele mooi set geworden al zeg ik het zelf.




Een hele krat wol ging er in.
Nu weer de zomerkleurtjes opgezocht,
en wat dunnere wol voor mijn arme armpjes.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Zo eentje heb ik er ook eens gemaakt. En het duurt ook zo lang voor je een rondje gedaan hebt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Je wordt vrolijk van al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,zo mooi en kleurrijk. Die kussens zie ik erg zitten om zelf te haken. Om het patroon te vinden, waar kan ik dan het best naar googlen? ☺️ Granny square kussen?

    BeantwoordenVerwijderen