vrijdag 15 februari 2019

Confetti

En het is weer zo ver de vastenavend (carnavals) periode is hier weer begonnen.
Buiten de mutsen die ik haakte, hier nog een toepasselijke deken.




Ik haakte een paar maanden geleden een confettideken, maar die is al verkocht mijn winkeltje loopt weer storm. Het is weer druk in de winter prettige bijkomstigheid op mijn werk niet, dus veel vrij en veel tijd om te haken. En met het snertweer van de afgelopen weken ook niet veel anders kunnen doen.




De deken haakte ik geïnspireerd door het boek van studio hip en stip, ik heb er wel een eigen draai aan gegeven en de cirkels wat anders gehaakt.




Vind het wel een echt vastenavenddekentje geworden.





Ik heb de blokken weer met vasten aan elkaar gehaakt.
Vind dit zelf toch het mooiste bij mijn vorige haakwerkjes deed ik het zonder naad,
maar vind het dan toch wat blote billerig.




Voor mijn vriendinnen haakte ik nog knapzakjes voor de vastenavend,
kunnen weer kaasjes en worstjes in voor onderweg.






En ben ik begonnen aan een nieuwe deken, 
een hele vrolijke want dat kan niet anders met dit lenteweer. 
Verheug me al op het weekend lekker buiten carnaval vieren.


3 opmerkingen: