zondag 16 september 2018

Half miljoen

Hiep hiep hoeraatjes voor mijzelf, 
ik had vandaag met 500.000 ste view op mijn blog.





Een half miljoen,
dan moet je vandaag wel een blogje schrijven.





Ik haakte deze week dit ronde kleed.
Lekker vintage, in een hele mooie kleur aubergine.




Was eens heel wat anders dan granny's.
Scheelt een hoop draadjes wegwerken.






Vorige week haakte ik een klein babydekentje.






Ik haakte de moss stitch en werkte het af met franjes.




Zo en nu lekker naar buiten weer wat haken.
En weer gaat een collega weg,
dus weer een cadeautje haken.
Ik houd geen collega's meer over.


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je half miljoen!
    Mooi kleed, aparte kleur en het babydekentje heeft ook al een mooie kleur.
    Heel de warme zomer niet gehaakt, maar nu gaat het ook kriebelen, zeker als er zoveel moois te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen