woensdag 2 mei 2018

Crash

Even verdwenen uit blogland, laptop gecrasht... al mijn foto's weg.
Natuurlijk weken bij een automatiseerder, maar niet te redden.
Een poos gedacht wat nu te doen, toch stoppen met bloggen.
Steeds minder bloggers, en Instagram komt wel op hetzelfde neer.
En ondertussen haakte ik wel door, en tobde ik met de vraag wat doe ik nu met mijn blog.

Maar ik ga door het is toch zonde al die jaren, dus ik heb net meer als 1000 foto's opnieuw opgeslagen.
En door!!!
Eerst nog lekker vakantie gevierd in de Algarve, en dan hier een overzichtje wat ik de afgelopen tijd gehaakt heb.



Twee unicorns voor de o zo schattige dochters van mijn collega.




Ik weet niet of jullie deze herkennen maar dit was een dekentje.
Niet afgenomen door de besteller,  dus maar een wat neutrale kussenhoes van gemaakt.




De kleuren van de wol komen terug in de knopen.




Deze winkeldochter had een blauw randje,
vervangen door een wat hipper kleurtje.




Blijf het mooi dekentje vinden.




En mijn laatste nieuwste haaksels.




Granny kussenhoezen met aan de achterkant een reuze granny.

Zoals je ziet heb ik niet stil gezeten.
Ben alleen nog op zoek naar een fotobewerkingsprogramma.
Want je ziet wel dat alle foto's niet even mooi zijn.
Geen app want dat gaat niet op mijn laptop,
en op de tablet bloggen vind ik geen succes.
Werkte nog steeds met Picassa maar dat bestaat al jaren niet meer.
En met de crash is die natuurlijk weg.
Als jullie nog suggesties hebben.


5 opmerkingen:

  1. Hoera je blijft zou ook zonde zijn om te stoppen :) Met rechtermuisknop klik dan openen met ik doe microsoft daar kan je ze makkelijk mee bewerken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie, inderdaad, blijven bloggen!!! Ik vind blogland toch véél leuker dan Instagram hoor, het is een andere wereld en de reacties zijn persoonlijker en uitgebreider.
    Ik bewerk mijn foto's met Photoshop, maar dat is natuurlijk niet gratis, wél kwaliteit.
    Je grannykussens zullen gauw een nieuwe eigenaar vinden, ze zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind blogland ook veel leuk. En ben weer terug van weggeweest. Je creaties zijn prachtig.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig dat je blijft! We kunnen jou kleurige mooie haaksels hier toch helemaal niet missen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lot of lovely projects. What I really like are the different coloured buttons on your cushion. It is all in the detail.

    BeantwoordenVerwijderen