vrijdag 1 december 2017

Hello Again


Hier zijn we weer, waar is de tijd dat ik een wekelijks een blogje schreef.
Lang leve de social media... 
Bloggen is eigenlijk zoveel leuker dan Facebook en Instagram.
Dus hier weer een ouderwets berichtje.




Altijd leuk als iemand heel tevreden is, met iets wat ik eerder voor ze heb gehaakt.
Zo tevreden dat het dekentje de favoriet is van de kindjes.
Dus graag een erbij met retro geel.





Weer eens heel wat anders dan al die granny's van de afgelopen maanden.




En ook weer kleine gaatjes er in.




En ik ben natuurlijk voor altijd 49, maar ik sta soms paf van rages.
Een Unicorn bijvoorbeeld, voor mij een Little Pony met een hoorn.
Maar mijn collega's, waarvan ik van de helft wel de moeder zou kunnen zijn,
zijn er razend op, zo schattig......




Dus wat doe je als iemand een nieuwe uitdaging aangaat,
dan geef je een gehaakte Unicorn mee.
Life is an Unicorn nietwaar?


11 opmerkingen:

  1. ha ha voor mij is het ook een little pony met een hoorn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je er weer bent! Vroeger schreef ik 2 keer in de week een blogje, nu nog 1 keer. Maar het blijft gezellig! Jou Unicorn is schattig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijf nog maar in blogland hoor, er haken er al zoveel af. Leuke deken. Dat geel haalt hem helemaal op.
    En die paardjes? Daar had ik nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dekentje! Heel leuk als je haakwerk zo gewaardeerd wordt :-)
    En die eenhoorns...zucht! Ik snap die rage niet zo goed hoor. Ze zijn wel leuk, maar om er nu zo dol op te zijn?
    Jouw gehaakte versie is wel geslaagd natuurlijk!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Speciale, maar retro kleurencombi, koos je voor het deken, mooi.
    En die unicorn, echt een hype, hé.
    Fijne zaterdag, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat dekentje met die strepen en gaatjes er in. Tja die unicorn rage... ik weet niet. Ik ben er zelf ook te oud voor maar mocht iemand het cvragen zou ik de uitdaging ook wel aan gaan. hahahaha. Hij is in ieder geval erg snoezig geworden.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kolory, piękny kocyk! Pozdrawiam, Krista :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk deken! Prachtige kleuren-combi!

    BeantwoordenVerwijderen