woensdag 27 september 2017

Beter gelukt

Tweede poging kussenhoezen met Afrikaanse bloem.




En daar ging ik dan met heel andere kleuren.





En betere techniek.
Zo dat ziet er een stuk beter uit.
De vorige hoezen ga ik zeker een keer uit elkaar halen en opnieuw maken.




De afgelopen weken hingen aan elkaar van feestjes.
Dus haakte ik nog barefootslippers als cadeau.

En werd ik zelf Saartje, maar ik houd het voorlopig maar op forever 49.
Maar mooi dat ik het gehaald heb en dus maar flink feest gevierd, zo gezellig.




En omdat we ik nu toch bij de oudjes hoor "granny" kussens.




7 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd. Ik kijk altijd met bewondering hoe netjes je alles altijd haakt. En dan bovendien ook nog zo fleurig.Prachtig nu ook weer. Ik hou ervan! Groet Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je bij deze graag een super super prettige verjaardag. De vijftiger jaren zijn de beste (spreekt een ervaringsdeskundige tot je)
    En je kussens zijn alle vier P R A C H T I G !
    Het is me een compleet raadsel hoe je erin slaagt om twee exact dezelfde kussen te maken met de kleurenpatronen kopieën van elkaar. Mij zou me telkens de lust bekruipen om er kleine nuances in aan te brengen. (dat is het probleem met een te kleine attention span :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Sara ;-) En je kussens zijn elke keer weer prachtig!!! Geweldig leuke kleuren!!! En granny's zijn niet alleen voor oudjes hoor!! Ik hou er ook van en ik ben nog geen 40 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! De kussens zijn prachtig! Lekker vrolijk en netjes gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je verjaardag en welkom bij de granny's hahahaha.. Mooie vrolijke kussens hoor.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen