donderdag 29 juni 2017

Mandala kussenhoesjes

Zo de laatste kussenhoesjes voor de bestelling zijn klaar.




Ik had zelf het formaat kussentjes niet,
dus heb ze even provisorisch opgevuld.




Het werd nog een heel pakketje om te versturen.
En gelukkig is de ontvangster tevreden,
altijd een beetje spannend niet?




Zo en nu weer begonnen, met een nieuw mini granny projectje.
Had nog een tasje met restjes wol staan, van garen wat ik niet meer gebruik.
En die ga ik mooi eens opmaken.
Wat het wordt geen idee, eerst eens kijken hoe ver ik kom.
Dit is nog maar een heel klein beginnetje.


8 opmerkingen:

  1. wat leuk zijn ze geworden !! elke keer anders en toch elke keer een granny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me wel voorstellen dat de ontvangster daar blij mee is. Wat een kleurenpracht! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met al die kleurtjes, een feest voor de ogen!
    En succes met de kleine granny's, ben alvast benieuwd :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat zwart met de felle kleurtjes, je nieuwe project ziet er ook al erg fleurig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like so much your color combinations, they are great! And the little granny promise!
    Have a nice weekend 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super vrolijk die kussentjes.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kussens. Ik ben dol op zwarte achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen