maandag 14 september 2015

Madeliefje

Nou mijn dassie viel niet alleen bij mij in de smaak, hij is weg.
Na het plaatsen van een fotootje op mijn facebook pagina, verkocht.
Was al begonnen aan een nieuw projectje maar een nieuw dassie komt er aan.



Wat kussenhoezen om mijn shop wat op te vullen.
Want het gaat hard de laatste tijd.
Wel superleuk dat mijn haakwerkjes zo gewaardeerd worden.
 
 
 
 
Zo kan ik mijn wolvoorraadje eens lekker aanvullen.
 
 
 
Het haken van de madeliefjes is me goed bevallen.
Dus nog even een pastelversie er achter aan.
 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een kleurigheid! Mooi. Ik ben wel nieuwsgierig naar de pastelversie. Wordt ook vast prachtig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Schattig, die kraaltjes (als ik het goed zie)!
    Succes met je volgende dassie en pastel hies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is snel verkocht. Veel plezier met het haken van een nieuw dassie. Het kussen ziet er vrolijk uit. Ik ben benieuwd hoe hij er in pastelkleuren uitziet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kussens. Dat zal wel dat die snel de deur uitgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief al die kleine rondjes...

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen