dinsdag 25 augustus 2015

Retro picknick plaid

Een week vol werken, maar 's avonds lekker onderuitgezakt haken op de bank.
En ja dan gaat het hard met de picknick plaid.



Ik had al snel een heel stapeltje, van de 36 granny's.
 
 
Bij de 36 kon het puzzelen beginnen.
 

Dit is waar ik zelf heel blij van wordt,
echt retro maar dan in een hip jasje.
 
 
 
De granny's haakte ik aan elkaar met oker geel, omdat het zo lekker kleurde.
 
 
 
 
En ook omdat ik een hele mooie kleur vind.
De rand is 1 toer met vasten, 2 toeren met halve stokjes.
En de laatste toer een halve vaste in de achterste draad van de steek.
 
 
 
 
Voor de eerste keer een vierkante plaid van 1.45 x 1.45 ideaal voor een  picknick?
 
En nu een dasje, maar daarover volgende keer meer.
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Wauw!! Ik vind hem echt prachtig!
    Steekt ook zo heerlijk af tegen dat grijs in je tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk zeker met die mooie gele rand er om heen. Wat zijn dat voor leuke gehaakte flessen op de tafel.... ook mooi....

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar jaar terug zouden we het vreselijk ouderwets gevonden hebben, maar nu is het super leuk! Helemaal in.
    Ik vind je glazen flessen ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Okergeel is ook heel mooi! En je plaid is super! Al die kleurtjes bij elkaar... love it!
    Heb dat altijd mooi gevonden, of het nu hip is of niet... Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke explosie van kleuren! Daar word een mens blij van!
    Super bij elkaar gekozen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah lekker vrolijk! Nu maar hopen dat we nog een paar mooie dagen krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een vrolijke en kleurig kleed geworden.
    Heel leuk met al die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw wat prachtig en wat een prachtige kopfoto!!!

    http://p-crafts.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen