donderdag 12 maart 2015

Ready to show!

Ik zou pas na het weekend bloggen, maar hij is af!
En het is fantastisch weer om buiten foto's te maken.
Dus ready to show!!



En omdat de tuinmeubels nog niet op zijn plekje staan hing ik hem over het muurtje.
Bedankt buurmeisje Inge voor het vasthouden!!
 
 
 
 
Ik haakte wat toeren vasten voor de rand.
En als laatste toer een halve vasten in de achterste steek met grijs.
 
 
 
 
Ik hoop dat ik hem snel als pakketje op mag gaan sturen.
Want ik heb me toch een voorraad dekens,
voorlopig even rustig aan, waar laat ik het allemaal.
 
 
 
 
Hij is lekker groot 1.50 x 2.00 meter.
En heerlijk warm en zacht.
 
 
Voorlopig dus wat kleine projectjes haken.
Ga eerst mijn slaapkamer eens op pimpen.
En wat cadeautjes haken en ik heb weer een leuk idee,
voor de vastenavend maar daarover later meer.
Nog lang niet uitgehaakt!
 

16 opmerkingen:

  1. Super mooi en prachtige kleuren/./

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Chris! je hebt je mooie nieuwe gehaakte deken! is kostbaar!
    de kleuren zijn prachtig en het is een enorme deken!
    vele felicitaties voor deze geweldige baan!
    kusjes uit Catalonië!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden! Wat een vrolijke deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful. Thank you so much for sharing at my link up

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely blanket! A great scrap buster project, and nice and cozy. I went back a little and viewed some older blog posts. Neat to see the progress you've made up to this finished object post.
    I would love if you shared this at our Yarn Fanatic Linky Party - http://eyeloveknots.blogspot.com/2015/03/yarn-fanatic-linky-party-28.html.
    Alexandra
    EyeLoveKnots.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi zeg! Die "ronde" granny's blijven leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is ontzettend mooi. Geweldig en wat mooi aan elkaar gemaakt. Echt schitterend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi !! Och als ik toch eens zo zou kunnen haken.

    BeantwoordenVerwijderen