dinsdag 29 juli 2014

100 x bloggen



  
Ja taart want ik heb een feestje te vieren.
Mijn honderdste blogbericht.
En tja waar ga je het dan eens over hebben.
Pff is even denken...zou ik al 100 verschillende dingen gehaakt hebben?




Waar mee beginnen natuurlijk met mijn kleden, want daar ligt mijn haakliefde toch echt wel.
Grannyverslaafd/verslingerd dat ben ik toch wel.
Dat zijn er zo al 13, als dat maar geluk brengt.
En dan de kussenhoezen.
 Dat zijn er 7, dat maakt 20.
En dan wat tassen.
 Dat zijn er 6, dus zit ik al aan 26.
En dan mijn krabben niet te vergeten, ik haakte er wel een paar honderd van,
en met de mutsen zit ook al aan de 50.
Dat zijn er ook weer 7, dus kom ik op 33.
En een van mijn favoriete categorieën fun.
Het is in beginsel funny, of je begint er aan
en het pakt geweldig goed uit, zodat je er heel blij van wordt.

Dat zijn er weer 13, en zo kom ik op 46.
En dan een wat minder leuk groepje,
prullen en prutsels, klein haken daar houd ik niet altijd van.
Want daar krijg je soms zere vingers van.
En zo komen er nog 54 haakseltjes bij en zit ik op 100!!!
Geloof nooit dan ik het weer haal bij het 200e blogbericht,
maar het 200e bericht dat ben ik wel van plan.
Want buiten al dat haken, is bloggen erg leuk.
En nu, een nieuw projectje Japanse bloemen haken.

 Heel veel restjes bij elkaar gezocht.


En hoe groot deze word geen idee?
Ik zie wel hoe ver ik kom.
Want op is op.

8 opmerkingen:

  1. Chris, Felicidades!!!! 100 hermosos trabajos! te felicito. Un abrazo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 100 blogberichten. Je hebt prachtige dingen gehaakt. Ga lekker door zou ik zeggen!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en wat mooi dat soort van hemel bij dat bed!Echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Chris, wat een leuke dingen heb je gehaakt, je loper met de Afrikaanse bloem wordt ook weer prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! En wat een prachtige dingen heb je gemaakt. Vooral je dekens...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulation! 100 blog posts - that's quite a lot. And thinking about the hundreds of meters of yarn you have worked till now .... Incredible!
    Best wishes
    from Karin
    vonKarin.blog.de

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dubbel gefeliciteerd! Met je haaksels (erg mooi al ie dekens enz.) En je blog, gezellig dat je nog niet aan stoppen denkt. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goed hé! En nu alle uren optellen die in al dat haakwerk zijn gaan zitten! Nee hoor niet doen, het levert je duidelijk heel veel plezier, soms zere vingers maar vooral veel voldoening.
    Keep up the good work.

    BeantwoordenVerwijderen