vrijdag 11 april 2014

Ik stap maar van de roze wolk af


Zo na de verjaardagen kon ik weer verder met mijn roze plaid. En hij is af!
 
 
 
 
Zo'n 208 granny's maar dan heb je ook wat.
 
 
 
 
Ik zette ze aan de verkeerde kant vast met vasten.
De rand is gehaakt met een toer vasten, 2 toeren stokjes,
en de laatste toer een halve vaste in de achterste lus
van de vorige toer. Natuurlijk in de bochten wat extra steken haken.
 
 
 
Toch een heel mooi effect een plaid met dezelfde granny's,
al zeg ik het zelf.
 
 
 
En roze mag natuurlijk buiten even in het gras liggen 1.50 bij 1.80 is hij.
Volgend project weer een wat kleiner dekentje maar weer een hele leuke granny.

14 opmerkingen:

  1. such a big project!!!!! lovely!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie deken! Inderdaad een leuk idee om een deken uit één kleur te maken.

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, erg mooi geworden!!
    De rand die je er om heen hebt gehaakt onthoud ik voor een evt. volgend project.
    Fijn weekend.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P.s: Helemaal vergeten te vragen dus alsnog bij deze. Welk garen heb je gebruikt voor de plaid?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Patricia,

    Wol(acryl) van de Action Lisa haakt heel fijn, alleen zit er wel eens een foutje in een bol dus wel wat extra kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh yes, really pretty, especially against the grey!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty blanket - I really like that it is in one colour.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat is een mooi stukje werk! Heel mooi effect ook eigenlijk zo in 1 kleur, heel stijlvol. Prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woow, fantastic!! Super pretty ♥ Happy Easter!
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt wel een roze wolk! Hartstikke leuk geworden!! :D

    BeantwoordenVerwijderen