vrijdag 30 augustus 2013

Flower Power op herhaling

Het feest is voorbij, het cadeau kan geshowd worden.
Vrienden van ons gaan verhuizen naar Brussel, en gaven een feestje.
 
 
 
 
Over het cadeau hoefde ik niet na te denken.
Mijn vriendin was helemaal gek van mijn flower power kussens.
 

 
 
Dus flower power op herhaling...
met een ander bloemetje voor de variatie.
Het patroon vind je op de volgende site
Hoe frutsel je dit alles in elkaar, dat staat in mijn eerder blogbericht
 
 
 
 
Zo cadeau ingepakt en naar de party.
 

 
 
Gezellig feestje hoor, en lekker frieten gegeten,
want dat hoort er bij als je naar België vertrekt.
 

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen maak je. Ik kan me voorstellen dat je vriendin helemaal fan was van deze kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keischoon kussens ! Als uw vriendin ze toch beu zou worden, wil ik ze direct in brussel komen halen, niet zo ver van
    Waar ik woon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave kussens. Daar zal ze wel heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vrolijke kussens, geweldiggg, word je spontaan vrolijk van
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg vrolijke kussens. wordt je helemaal happy van. en leuk cadeau.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Dat is nog eens een vrolijk cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kussen!!!!!!
    Daar zal ze zeker super blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat ziet dat er ontzettend fleurig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supercadeau!
    (vond man lief het net zo leuk??)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous pillows! thanks so much for sharing on craft schooling sunday!

    BeantwoordenVerwijderen