donderdag 22 maart 2012

Jarige vriendinnetjes (1)

Deze week "even" tussendoor cadeautjes gehaakt voor vriendinnetjes. Dus even geen traktaties of bloemenkussens. Mijn vriendinnen leven helemaal mee met mijn nieuwe haak/bloghobby...of ze worden stapelzot van me. Ik verklapte al, dat ik dit jaar ze wel eens zou verrassen met een mooi haakkado, en dat ik de barbiepoppen al had gekocht bij de Action, om zo'n mooie gehaakte wc rol houder in fantastische retro kleuren te haken.



Maar ik heb me ingehouden hoor, voor de ene wat snuisterijtjes en de andere die komt volgende week aan de beurt want die is nog niet jarig geweest. Het is ook nog niet helemaal af, het is een wat groter haakwerkje zullen we maar zeggen.



Met dank aan de blogs van Haken en Meer en Attic 24.
Zo de boel ingepakt, en nu lekker taart gaan eten.



Ik ben ook een fanatiek volger van freubelweb, en nu met het mooie weer van deze week krijg ik de zomer in mijn bol, en zag ik een leuk lente-ideetje.







Hele leuke simpele bloemetjes, zoals ook de blogger zegt easy peasy flower pattern.



Laat de zomer maar komen!!!!

 Grtz Chris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten