maandag 12 maart 2012

Ik ga het proberen!!!

Na het succes van de krabben, begon het toch te kriebelen om iets met traktaties te gaan doen. Eerst maar eens een paar avondjes snufflelen op internet voor ideeën.


Ik dacht eerst aan een soort "Pin your Cake", maar je kunt op zo veel andere traktaties natuurlijk haaksels prikken, appels, kaas, worst.


Of in thema's werken bijvoorbeeld pasen.


Of iets wat je schattig vindt, deze walvisjes....


Weer een middag achter de computer voor een extra tabblad bij mijn blog, daar heb je natuurlijk ook een leuk logo voor nodig.


Heerlijk een haakhobby!!!

Nog even dit, mijn bloemenkussen heeft even wat vertraging. Want je kan zo mooi spieken van een plaatje, de afmeting van een kussenhoes kan je er niet op zien. Nou die van mij was te groot, nu is naaien niet mijn ding. Ik heb mijn schoonmoeder lief aangekeken of ze de hoes kleiner wil maken. Wordt vervolgd dus.... Maar voorlopig kan ik even door met mijn traktaties, en nu maar hopen dat ze besteld worden.



1 opmerking:

  1. Goed van je hoor! Leuk, toch ook kleine dingetjes haken en niet alleen maar plat. Ziet er mooi uit...

    * Renée

    BeantwoordenVerwijderen