donderdag 23 februari 2012

Tijd voor iets nieuws

Pfff eindelijk iets anders haken dan krabben, in totaal zijn het er 200 geworden.
Ontzettend veel leuke reacties gehad van vrienden en kennissen, en veel krabben terug gezien tijdens het vieren van de vastenavend. Lekker eens op internet rondgeneusd voor nieuwe ideeën. En ja hoor good old freubelweb had een ontzettend leuk uilenportemonneetje op haar site staan. Ik heb eens gekeken op big crafty blog, het stond reuze goed uitgelegd dus dat was zo gehaakt. Kijk zelf ook maar eens op http://www.bigcraftyblog.blogspot.com/2012/02/free-crochet-owl-purse-pattern.html. Ik heb het een klein beetje aangepast, geen hengsel maar een klein knoopje.




Mijn blog wordt ook steeds beter gelezen, en dat is toch ook wel heel leuk.
Soms sta ik ervan te kijken waar de lezers vandaan komen en kom ik websites tegen, waar ik dan heel nieuwsgierig een kijkje op neem. Zo kwam ik pinterest tegen, als ik het goed begrijp een soort openbaar plakboek. En daar zag ik mijn nieuwe uitdaging.....


Ik was er gelijk helemaal weg van. Het wordt in Canada verkocht in een kindermeubelzaak, alleen deze kleur was al uitverkocht. Nu heb ik nog 2 felblauwe kussenhoezen en flink wat kleurtjes wol en katoen, dus ik ga hem zelf proberen te maken. Een start heb ik al gemaakt met de cirkels, alleen voor de bloemen gebruik ik hetzelfde patroontje als bij het kindermutsje wat ik eerder gemaakt heb.


Ik ben benieuwd of het gaat lukken, kan ik mijn slaapkamer eens oppimpen met wat nieuwe kussens.


5 opmerkingen:

  1. hoi chris

    leuk dat uiltje en het kussen is echt geweldig! Leuk project, veel plezier en ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed voorjaarsproject is dit! Heb je wat afleiding tijdens het vasten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Chris,

    Wat een werk zoveel krabben! Het geeft wel heel veel voldoening als een bepaald project af is en het is heel leuk om aan iets nieuws te beginnen.

    Groeten van Anna
    http://annashaakwerk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat kussen mooiiiiiii.. zou ik ook wel willen haken. Oh ja, ik vind jouw blogje heel tof!! Groetjes, Jewel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh!! que precioso cojin!, es divertido y alegre, me encanta
    un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen